Blogger Backgrounds

5 Jul 2012

:'(

Assalamualaikum , korang sehat? kite sedih sngat , lepas cuti sekolah , satu-2 dugaan datang :'/ haih, i miss my childish time , tenang je masa tu :/ tak ada dugaan seberat ni. i think this dugaan happen after my birthday past. ya. Allah ... hambu mu ini sayang rakan-rakannya yang bernana Nursyarahanim Naim , Athifah Nur'Ain , Athira , Munirah Khalil , Hidayah Hasnol , Nur Fatihah Firdaus , Aisyah Maisarah dan yg lain-2. Hambamu ini tak nak bergaduh, tolong la YA ALLAH , hamba mu ini tdak snggup lagi... merekelah kawan baik ku, oh , mungkin ini ada latihan untuk hamba mu ini selepas aku berpindah? alhamdulillah , :') 
KAWAN SEJATI TAK PERNAH BERUBAH HATI , 
SANGGUP MENERIMA APA YANG BERLAKU ; 
SEDALAM MANA AKU SAKIT HATI , 
AKU SETIA MUNUNGGU KAWAN KU .

dieorg smlm tak tahu yg kite risaukan dieorg , tapi setelah merisaukan dieorg , kite dianggap PENTINGHKAN DIRI SENDIRI . terima kasih kerana gelaran tu . saya tahu saya tak PERFECT macam anda , sayatahu anda tak pentinkan diri, tak pernah cakap bende-2 kesat , pernah menyelamatkan kawan anda daripada dimarah oleh cikgu, dan lain-lain. okay saya tabik spring kepada anda, anda tak tahu saya menangis waktu stayback smlm kerana terkilan , tetibe anda marah kami. okla, saya menaip ini dengan bertitiskan air mata keran hati saya solah-olah di panah . assalamualaikum 

0 comments: